tisdag 24 november 2009

Mina kusiner.

Det här är Anna.
Det här är Zandra.

Jag saknar dem väldigt mycket just nu. En bor i ett annan land och en bor på Öland. Båda två bor alldeles för långt borta från mig....

(Nu helt plötsligt har jag även fått två halvkusiner. De är båda i typ 50-60 års åldern. Jag har aldrig träffat dem. Min familj träffade dem i söndags och tyckte att de var trevliga. Min ena kusins barnbarn är tydligen jättelik min dotter. När hon hade kommit in i rummet hade alla reagerat på att hon var så lik.)

Men mina två helkusiner ja de är bäst. Tror inte att nån av dem mår så himla bra egentligen men den ena har startat en resa i sitt liv, där hon försöker ta tag i livet och sitt välmående. Den andra ja hur mår hon egentligen? Är det nån som vet? Jag hoppas bara att det går bra för henne. Och att hon blir frisk snart.

1 kommentar:

Zan sa...

Kolla Solen Skiner!!!!