söndag 26 april 2009

Söndag på Irland.




Idag var Zandra fyllsjuk!!!! Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!

Vi åkte bil till nånstans vet inte vart, en bra bit härifrån iaf. Där åt vi McDonalds, hur gott som helst en dag som denna...

Efteråt åkte vi upp på ett av alla berg och kolla utsikt mm. Uppe på berget var det som en liten sjö det var jättefint. Men det var så himla kallt. Iskallt, blåst och duggregn. Men det var mysigt ändå. Tog massa kort.

På hemvägen åkte vi förbi en kyrka uppe på berget nånstans. Mysigt, det var första gången jag såg biktbås på riktigt. Gick dock inte in i ett för då hade jag väl suttit där än eller så hade munken dött... Hihi.

Det blev mycket bilåkande idag. Men det var en mysig dag.

Imorgon ska vi in till Kilkenny och handla igen. Jag hittar massa grejer till Stephanie men ingenting åt Douglas. Imorgon är mitt uppdrag att hitta nåt till honom.

Nu ska jag sätta på mig pyjamasen och sen krypa ner i soffan med en filt och glo på film.

Ha det så bra. Kram.

Hm rättstavningen funkar inte, det är därför det blir en massa fel. Plus att jag sitter vid ett engelsk tangentbord och där är inte alla svenska knappar synliga...

Inga kommentarer: