onsdag 22 april 2009

Irland är kallt.

Jag sitter här i Zandras kök med en filt om mig. Hon är van med kylan så nu när jag har fått henne att sätta på värmen här hema, så svettas hon och jag börjar bli lite lagom varm. Jag tror inte att jag nånsin har frusit så här mycket inomhus nångång. Det är kallare inomhus än utomhus.
Vi har varit iväg lite tidigare idag. Vi var vid nåt som hette Woodstock garden. Det var en jättefin park med massa fina buskar och träd.
Nu lagar Zandra mat, och sen ska vi dra ner till puben. Zandras man har precis kommit hem från jobbet, så nu måste supandet börja så att jag vågar prata med honom. Nä skämt och sido. Vi ska faktiskt till puben, men inte för att supa skallen i bitar, det får vänta till helgen...

Stackars Zandra jag har bara klagat här, det har ju varit så kallt. Men på fredag då är hon ledig, då ska vi åka och shoppa och se oss omkring ordentligt. Det ska bli kul. Jag ska ta mycket kort, men kan inte lägga upp bilderna nu, eftersom jag inte sitter vid min egna data.

Nog skrivet för nu. Snart är maten klar.
Frusna kramar...

Inga kommentarer: