måndag 27 april 2009

Åhh!


I morse när jag klev upp var himlen blå och solen sken. Mysigt. Men säg den lycka som varar för evigt på min semester. När vi åkte iväg ca halv 10 så kom molnen, och för ett tag sen kom även regnet. Det är så typiskt. Bulgarien 1 vecka ca 2-3 dagar med sol resten regn, Skara sommarland 3-4 dagar regn, Irland 1 vecka regn. Nån som vill åka på semester med mig????

När jag var på Öland förra sommaren var det dock kanonväder hela veckan förutom en kväll. Självklart den kvällen jag och ungarna skulle göra Borgholm osäkert. Men vi hade bra kläder med oss då...

Nu ska det städas och packas för hemfärd imorgon. Så nu är det bara för er att ta fram regnkläderna - Nu kommer jag hem. Hoppas verklgen på sol och värme, men med min tur eller otur rättare sagt så blir det väl dåligt väder även hemma.

Kram på er.

Inga kommentarer: