tisdag 21 april 2009

Nervös

Nu börjar avfärden till Irland närma sig. Jag är inte så nervös för flygturen, jag älskar att flyga. Jag är nervös för packningen och allt runt omkring flygningen. Typ incheckning mm. Man får ju inte ha med sig nåt genom säkerhetskontrollen ju...

Jaja det går säkert bra.

Men packningen, jag har med mig massvis av kläder känns det som. Det är ju så att Zandra(min kusin)är så liten så jag kan ju inte låna hennes kläder, eller jo tröjor men absolut inga byxor då skulle jag få shorts. Haha.

Jag ska försöka att låna Zandras dator, så att jag kan blogga om vad jag gjort under dagen. Ska lägga till lite bilder också. Jag har väl nästan lovat Teo det. Nä nu ska jag panik umgås med barnen innan jag ska åka iväg. Pappa och mamma kommer om 45 minuter för att skjutsa mig till Skavsta. Pass, pengar och incheckning är nerpackat... Det är det viktigaste eller hur?

Nervösa pussar och kramar till er alla.

Inga kommentarer: