fredag 17 april 2009

Allvarligt? På gymmet

Allvarligt? 1: När man är inne i styrketräningslokalen. Måste man sitta på maskinen och vila??? Det är ju skit för oss andra. När man sen går fram för att fråga om de är klara, så svarar de nej och sitter en minut till, innan de börjar om...

Allvarligt? 2: Kan de inte köpa in lite schysstare grejer? De flesta sakerna är ju helt sunkiga ju...

Allvarligt? 3: Måste speciellt grabbarna stöna så? Hahaha.

Märks det att jag har varit på gymmet idag igen???

20 minuter cykel, 2 minuter löpband. Ja du läste rätt 2 minuter. Det kom en kompis till tjejen brevid mig och ställde sig mellan våra band. Hon störde mig skit mycket. Jag slog armbågarna i henne ett par gånger. (Inte med flit, även om några av er som känner mig skulle kunna tro det.) Jag gick in till styrketräningen istället. Det var skönt.

Imorgon ska jag, Stephanie och Douglas till Oxelösund och till Boda Borg. Vi ska dit på avslutning med Douglas hockey. Det är ett ställe med äventyrsbanor. Så ledarna har delat upp killarna, föräldrarna och alla syskon i olika grupper, sen är det tävling för hela slanten... Vi ska vinna, vi ska klå dem, vi ska göra köttfärs av dem. Nä, inte alls tävlingsinriktad. Haha

Inga kommentarer: