lördag 18 april 2009

Boda Borg - Oxelösund

Där var vi idag, med Ds hockeylag, som en avslutning. Shit vad det var kul. När jag ska förklara det, så tror jag att jag gör det bäst genom att säga att det är som Fångarna på fortet. Man fick gå in i ett rum för att lösa en klurighet. En del klurigheter var riktigt fysiska, en del bara kluriga. Om du klarade det fick du gå in i nästa rum, om du missade fick du börja om från början. Om du kom vidare till rum två och missade där fick du börja om från rum ett. Varje grej var ca tre-fyra rum. Det var verkligen att rekommendera.
Jag vill åka dit med mina elever, det skulle vara en riktig grej faktiskt. Måste fråga Rektorn om det skulle funka på nåt sätt. Antingen om eleverna betalar allt själva, eller om skolan kan betala lite. Men det kan jag nog se mig i stjärnorna om.

Nu är jag helt slut, nu ska jag lägga ifrån mig allt, ta en macka och kolla klart på I am legend. Sen soooooova.

Kram på er.

Inga kommentarer: