fredag 4 mars 2011

Sjuk

Jag har inte varit sjukskriven från mitt jobb på över 2½ år.

I tisdags kom jag hem från jobbet och bara grät. Kusinen var inte hemma så jag tog mig tid till att gråta. Sen somnade jag. Jag sov middag i flera timmar.
Ändå kunde jag somna direkt när jag la mig vi 23 och sov hela natten. Utan att vakna en enda gång. Jag som brukar vakna flera gånger per natt...
Det var då när väckarklockan ringde som jag beslöt mig för att nu fick det vara nog.
Jag hörde av mig till jobbet och sa att jag var sjuk.

Jag har istället tillägnat tiden med min kusin. Vi har varit ute och rört på oss lite grann. Men mitt humör har väl inte varit det bästa...
Jag har varit trött och grinig. Stackars min kusin...

Nu har hon hjälpt mig så att jag fått en besöksräknare. Äntligen liksom :)

Nu ska jag nog duka fram lite chips mm och kolla på alla tv premiärer som är ikväll. Äntligen fredag har precis börjat. :)

Inga kommentarer: