söndag 13 mars 2011

Lite svammel

Jag sitter och tittar på Pretty Woman. Det är en film som jag kan se hur många gånger som helst. :)

På onsdag börjar Greys anatomy igen. Jippie, äntligen nåt bra på tv på onsdagar. För när Efterlyst är det bästa som går på tv ja då är det inte mycket bra. Jag gillar inte Efterlyst.

Nåt att längta till för är det nåt jag INTE längtar till så är det jobbet imorgon.
Jag sitter med lite ångest i hjärtat över att behöva gå dit imorgon.

Just det. Rektor kallade in mig på "mötet" i fredags. Det tog ca 10 minuter och jag hade inte gjort nåt fel. ;) Hon ville bara veta hur vi skulle lösa öppettiderna för högstadiet...

Hon sa dock att hon hade förstått att jag inte mådde så bra där inne och frågade om jag ville bli omplacerad? Absolut inte svarade jag.
Det är ingen annan som vill/klarar av vad jag gör där inne på mitt ställe svarade jag lite kaxigt.

Hon höjde på ögonbrynet och frågade Ditt ställe??
Ja det är mitt ställe och jag kommer att lösa mina problem snart. Byt inte bort mig.
Idag undrar jag om det var så smart. Jag vill kanske inte vill/klarar av det?? Men en sak är klart. Jag älskar mina elever. Bara så att ni vet... ( Några säger faktiskt det till mig också. Speciellt om jag "skäller" på dem. Men Åsa jag älskar dig förlåt...) Då blir jag lite glad i hjärtat. :)

om det skulle vara slutsvamlat nu då. Titta klart på Pretty Woman och sen sova lite.
Nu är det den bästa scenen. De ska gå och shoppa :)

Natti natti...

Inga kommentarer: