söndag 6 mars 2011

F***

F***
F***
F***

Japp, så känner jag just nu.

Jobbet SUGER!
Livet SUGER!
Allt SUGER!

Sonen ligger just nu och gråter. Jag gick in och frågade varför han var så ledsen.
För att pappa har flyttat. Svarade han. (Det visste jag ju men jag var ju tvungen att fråga varför)
Jag svarade lite opedagogiskt att ja men det är ju ingen nyhet. Det var ju 2 månader sen. Ja jag vet svarade han. Men man kan väl vara ledsen för det??? Ja jo självklart får man det svarade jag lite mjukare.
Det är klart att han får vara ledsen för det. Jag satt ju i soffan och grät av samma anledning bla när min dotter kom upp och sa att han var ledsen. Stackars lilla Snorpan som får trösta både mamma och storebror...

När blir det bättre??? Hur lång tid ska det ta liksom???

Inte blir det bättre när jobbet som jag älskar suger hästballe... ( Ja jag vet, moget...)

Jag älskar mitt jobb men just nu hatar jag det.
Jag sjukskrev mig i onsdags för att jag inte pallade med mer.

Det är för mycket nu helt enkelt.
Grejen med jobbet just nu vet jag egentligen inte vad det är.
Jag drömmer mardrömmar om jobbet. Jag drömmer att jag är på jobbet och har en pistol mot tinningen. Det var så verkligt att när jag vaknade var jag tvungen att känna efter om jag hade den kvar mot huvudet.
Jag får ont i magen bara av att tänka på jobbet. När jag tänker på jobbet snörper magen liksom ihop sig och hjärtat slår hårdare. Vad f*n händer liksom???

Jag ska vara hemma måndag och tisdag också bara för att jag får. Men på onsdag måste jag tillbaka. Hur det nu ska gå???
Det värsta är att jag förlorar så mycket pengar. Pengar som jag inte har. Jag vet inte om jag har pengar till alla räkningar ens.

Men men med lite positiva tankar funkar allt. Så börja tänka positivt kanske vore en ide...

Inga kommentarer: