lördag 8 maj 2010

Trött

Jag var ju som sagt på 112 dagen igår. Tror att snyggingarna var på semester eller kvar på stationen. :)

Kallt som tusan var det också trots att jag hade min stora vinterjacka på mig.

När vi kom hem från jobbet/fritids så hade dottern med sig 3 kompisar hem. Det är som att ta med sig jobbet hem.

Sonen orkade inte med alla tjejer så han gick hem till en kompis. Som senare kom över och spenderade natten här. Då hade tack och lov dotterns kompisar gått hem.

Idag hade sonen fotbollsmatch, som de vann med 14-1. Med sig fick han en lagkamrat och dottern fick en annan lagkamrats syster med sig hem. Så jag har fullt hus idag också.
Det är kul när de har kompisar här. Tyvärr har vi ju så trångt så alla är i vardagsrummet. Där är jag också...

Jag skulle vilja sova faktiskt, men jag tar väl och lägger mig tidigt ikväll istället.

, nu ska jag ta och hänga lite tvätt för att sen försöka dammsuga lite mitt bland alla barnen.
Kram på er.

1 kommentar:

Sus sa...

Jag önskar att jag hade den där blå cykeln du drömde om i natt =)!
Nu har jag en svart..och en gul...tråkigt!