söndag 9 maj 2010

Mina älsklingar. (2 av dem)

Jag har riktig tur som har 4 av världens finaste runt mig. Självklart mina egna trollungar och sen min brors ungar. Nu hade jag bara gamla kort på dem.

Jag är riktigt stolt över att få vara del i deras liv.
Henne kallar jag för fasters gris och han för fasters älskling. Dock med lika mycket kärlek till båda även om det inte låter så snällt med gris. ;)
Huvudsaken är att hon vet att jag älskar henne och det är jag säker på att hon vet.
Honom älskar jag också massvis och jag har äran att få träffa honom nästan varje dag då han går i den skola jag arbetar i.

Vad ville jag med det här riktigt onödiga inlägget då. Ingenting, bara berätta att jag har 4 ungar att älska varav 2 är mina egna.



Michelle och Linus.
Fasters gris och Fasters älskling.

Puss på er.

Inga kommentarer: