torsdag 6 maj 2010

112 dagen

Borde ställa mig och koka lite pasta till min pastasallad som jag ska ha med mig imorgon.
Pastasallad med tonfisk. Nu sitter jag här och bara hoppas på att jag har tonfisk hemma, annars kommer jag nog vara tvungen att gråta en liten skvätt. För vad är väl en tonfisksallad utan tonfisk? Då blir det ju bara en sallad ju.

112 dagen here we come.

Åh, vad jag ska lära mig om hur jag ska bete mig när jag har en snygg brandman i närheten, eller just det, hur jag ska bete mig för att FÅ en snygg brandman att komma till mig. Eller inte det heller. Det kanske var för hur jag ska bete mig för att INTE få nån snygg brandman till mig. Men vem vill det liksom jag VILL ju ha dem nära mig. :)

Jag ska lära mig hur jag ska slippa att få dem hem till mig. Hm kan jag se till att de kommer hem till grannen då??? Snäääääälla??????

Vi får se. Jag skulle ju se till så att barnen inte försvinner så var det ja. Men lite måste jag väl få dregla???

Jag kommer att se till att ni får veta hur det blev. Jag lovar :)

Inga kommentarer: