torsdag 6 maj 2010

Fortfarande hemma

Sonen är bättre men fortfarande snuvig. Funderar på om han ska få gå till skolan imorgon.
Han vill ju det så gärna. Jag ska jobba imorgon. Är han hemma blir det bara mellan halv 8 till ca 13.30. Men går han till skolan blir det ju en vanlig dag...

Jag måste börja tidigare imorgon eftersom jag har lovat att följa med F klassen till 112 dagen.
Hoppas att det är en massa snygga poliser och brandmän där :)


När mina elever som nu går i 5an gick i F klassen då hade vi några mammor som följde med den här dagen. Oj vad de fotade och fnissade. jag kommer fortfarande ihåg hur snygg den ena brandmannen var oj, oj, oj. ;)

Jag hoppas att sonen är så pass frisk så att han kan spela match nu i helgen. Han har ju 2 matcher. 1 på lördag och 1 på söndag.
Men febern är ju borta idag och har han ingen mer feber så borde det funka. Han är ju bara lite snuvig nu.

Ja ja. Hoppas att ni har hälsan i behåll iaf.
Kram

Inga kommentarer: