söndag 9 maj 2010

Ingen ordning på allting

Jag är riktigt less på det här att gå och plocka här hemma.

Jag vet inte riktigt vad det är som händer. Jag går och plockar mest hela tiden. Jag kan nämligen inte sova bra om jag vet att det finns saker att göra hemma. Och det finns det hela tiden. Med andra ord så sover jag inte bra...

Som sagt jag går och plockar hela tiden, men jag har en elak lite jä--a hustomte här hemma.
jag plockar och han/hon stökar till.

Sen har jag ju lite problem som kommer från min far. Jag kan inte kasta saker. Eller jo jag har blivit ganska duktig på det nu på sista tiden kan tom tycka att det är kul att rensa, men det finns alltid såna där bra och ha saker. Ni vet de där som inte har använts på 3 år men de kan vara bra att ha.

Jag undrar om jag ska ställa fram en skål med gröt till den där lilla hustomten så kanske han/hon blir snäll?

För det kan väl inte vara meningen att man ska ha fullt upp med lägenheten jämt.
Hm, sen kanske jag skulle bli lite hårdare med de andra 3 som bor här hemma att plocka undan efter sig....
Ja, jag kanske ska börja där. Fast att ställa fram gröt kan ju aldrig skada, eller???

Inga kommentarer: