tisdag 4 maj 2010

Sjuk son

Jo nu vet jag (om det nu har varit nåt tvivel???) att min son är en kille som börjar bli stor.

Hur vet jag det?
Jo, han är sjuk.

Mamma, jag är yr.
Mamma, jag är törstig.
Mamma, jag har ont. (Lite här och där)
Mamma, mamma, mamma.

Det är precis som när vuxna karlar är sjuka eller???

Jops, min son börjar bli stor, för gnället blir bara värre och värre för varje gång som han blir sjuk.

Men shit vad jag älskar honom ändå.

När han blir riktigt stor så kommer det förhoppningsvis finnas en annan kvinna i hans liv som får ta hand om honom. Och när hon frågar om han alltid är så här gnällig när han är sjuk ska jag svara att det började vid 10 års åldern och har bara blivit värre....

Åh, vad jag ska njuta den dagen :)

Kommer självklart att tycka synd om denna stackars flicka, men hon kan få komma hem till svärmor på en fika eller nåt och vila upp sig från gnäll...

Haha.

Inga kommentarer: