söndag 19 juli 2009

Vad ska man göra

Vad ska man göra idag då?? Det regnar och har sig.
Jag och ungarna har regnkläder men det har inte Michelle. Hon får en regnponcho av mig. Ska se om vi måste köpa några regnkläder åt henne idag... Trist.

Funderar på om vi kanske ska ta oss till borgholmsslott och kika idag. M har aldrig varit där.
Där spelar det inte så stor roll om det regnar eller inte. Eller jo visst, det finns ju inget tak så vi blir ju blöta om det regnar, men hellre regn på borgholmsslott än regn på Ölandsdjurpark...

Nu ska jag säga åt ungarna att gå in och hoppa på tonåringen jag har med mig. Hon sover ännu, klockan är 10.36. Eller nej, JAG ska hoppa på henne det är roligare. Ha ha ha.

S har precis gjort frukost hon orkade inte vänta på oss andra. Hon var hungrig.

Skriver mer ikväll. Ha det bäst!!!!!

1 kommentar:

Anzo sa...

Det ska bli spännande att följa din semester...
Hoppas att du håller oss uppdaterade ofta.
Kram på dig