onsdag 8 juli 2009

Igår

när jag kom hem från jobbet hade jag så ont i magen. Det började redan på jobbet och höll i sig hela dagen och kvällen. Ja jag har faktiskt fortfarande ont.
Men igår var det groteskt. Jag funderade på att åka in till Huddinge men som vanligt avvaktade jag..

Jag är livrädd för att det ska vara blindtarmen igen. För 6 år sen hade jag blindtarmsinflammation, det gjorde grönjävulskt ont. De tog aldrig ut den på mig och under de här åren som gått har jag haft känningar i den. Tror jag iaf, jag är ju ingen läkare men det känns precis som då.

Jag vill verkligen inte att det ska vara blindtarmen för då blir det inget Öland för mig och det vore ju helt hemskt.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till jobbet. Håll tummarna för att det går bra för min mage...

Puss på er.

Inga kommentarer: