lördag 18 juli 2009

På Öland

Nu äntligen har vi kommit fram.
När vi kom till Blomstermåla ungefär så började det att åska och blixtra och regnet det bara vräkte ner. Det var knappt att jag såg vart jag körde. Sen blixtrade det hela tiden, det kom nya blixtrar hela tiden, direkt på varandra.
När vi äntligen kom fram fick vi höra att det var det värsta ovädret på länge. De var tom oroliga att det skulle bli översvämning i källaren.

Vi tog det lugnt ett tag och sen tog vi en promenad i Borgholm. Då hade det slutat att regna och började bli rätt fint faktiskt.

Vi gick för att äta. D och S fick spela minigolf och jag och M gick i affärer. M blev helt tokig i en affär som sålde skor för 149 kr paret av alla sorter skor.

När ungarna hade spelat klart gick vi upp till Netto för att handla lite frukost till imorgon. Sen gick vi hem.

Ungarna ligger redan i sin säng och kollar på dvd och jag och M ligger i varsin soffa / fåtölj och kollar på en annan dvd film. Mysigt.

Nu ska jag vara social med fasters gris. Alltså min M.

Bilder kommer förhoppningsvis imorgon...

Sov gott.

Inga kommentarer: