torsdag 16 juli 2009

Packat o klart (nästan)

Nu har jag nästan packat klart. Det är typ bara hygienartiklarna som fattas nu. Känner en viss panik. Varför gör jag alltid det när jag ska packa?

Ungarnas packning var ok. Min packning är inte ok. Man ska ha kläder för strand och kläder för fint och kläder för fint... Jag blir galen. Tur att moster har tvättmaskin, då behöver man ju inte ha sååååå mycket kläder med sig. Men jag vet att jag har för mycket, eller är det för lite??? Jag vet att mitt bagageutrymme kommer vara alldeles fullt. Jag och ungarna har varsin väska med kläder och varsin badväska. Sen kommer regnkläder, kylväska, tält, sovsäckar, liggunderlag och gasolkök. sen kommer Michelles packning också.

Hjääääälllllllllp!!!!!!!!!! Nån som har större bil??? Kan tillägga att jag har redan en kombi.

det kommer gå bra, det vet jag. Det gjorde det ju förra året så varför ska det inte göra det i år??? Och har jag glömt nåt så finns det faktiskt affärer dit vi ska. Ska packa bilen i morgon kväll så att vi kommer iväg tidigt på lördag morgon. 9.00 går bilen förhoppningsvis

Vart vi ska? Öland i 9 dagar och Skara sommarland i 2 dagar. U stannar hemma, han åker till Gotland lite senare.

Ha det bra.

1 kommentar:

Linda sa...

Ha det så jättetrevligt gumman, synd att det inte blev ngn dejt den här veckan.. PUss puss saknar dig