måndag 1 februari 2010

På jobbet

Sitter på jobbet och har ingen lust alls att var här idag...

Igår kväll hade jag ett migränanfall och mår fortfarande pissdåligt av det.
Det blev ju inte bättre av att ramla ur pulkan igår och slå i huvudet.
Det är nog därför jag har så ont i nacken idag :)
Just idag som jag stänger klubben och har möte med D:s hockey ikväll.
Det är bara att bita ihop och göra vad som ska göras. Jag har rast nu i 10 minuter till.
Jag vill verkligen inte ha den här rasten som de har tvingat på oss. Jag tycker att det funkade jättebra innan. Det funkar ju inte alltid att ta ut rasten som man ska.

Men men. Man ska vara glad över att man har ett jobb som jag faktiskt tycker väldigt mycket om. Som jag har skrivit förrut så trivs jag väldigt mycket på mitt jobb och har inte alls den där söndags ångesten som så många andra verkar ha.

Visst skulle jag hellre se en extra dag ledigt på helgen, men då skulle man nog ändå ha ångest för att behöva gå till jobbet.....

Det här blev ett totalt onödigt inlägg :) och nu måste jag gå och jobba.

Ha det bäst allihop som läser detta men tyvärr aldrig kommenterar :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

kommenterar kommenterar kommenterar
Hoppes du slipper migränanfallen när jag kommer, men annars får vi väl medicenera dig med lite sprit ändå!
Funderar redan på vad jag ska packa i väskan.
Har ni fortfarande snö? :( blä

PUSS min underbara knäppa kusin

Åsa F sa...

Massa snö. Helt underbart. Tänk vi kan åka pulka hela dagen på fredagen. Eller ska vi skita i det och gå på IKEA?? ;)

Ja jag hoppas oxå att jag slipper migränen när du är här. Tack och lov så finns det ju medicin mot det. :)

Jag håller på att längta ihjäl mig efter dig...


Puss på dig med knäppa kusin. :)