fredag 19 februari 2010

Mycket just nu.

Det är som sagt mycket just nu.

Mår inte så bra.
Mitt huvud är ca 7 nummer för litet. Och inte blir det bättre när jag har så himla mycket i det att hålla reda på.
Det är Douglas alla grejer, fotboll, hockey och skola.
Det är Stephanies lite färre grejer, simskola och skola. Teatern är ju på skoltid.

Jag har haft en grönjävulsk huvudvärk nu i ca 2-3 veckor.
Den går inte över, den blir bara värre och värre..
Det är så illa att jag inte ens har orkat att prata med sambon om nånting den här veckan.
Jag har orkat att vara på jobbet. Jag har orkat att vara med barnen hemma och på deras aktiviteter. Men jag har inte orkat att vara min sambos sambo ;)
Direkt när ungarna har lagt sig har jag gått och lagt mig. Jag har knappt svarat på tilltal när sambon pratat med mig. Jag tycker faktiskt synd om honom. Sorry!!!!

Inte blir det bättre när jag fick reda på en sak på jobbet igår. Det blev en massa egna minnen som kom fram, såna som jag har trängt bort sen många år tillbaka.
Det gjorde inte huvudvärken bättre. Det var då jag började att må illa..

På jobbet idag så satt jag i lärarrummet innan jag började jobba. Då kom chefen in. (Henne har jag haft som mellanstadielärare en gång i tiden...)Hon tittade lite på mig innan hon kom fram till mig och klappade mig på kinden och frågade hur jag mådde. Ont i huvet svarade jag. Hon sa att det syntes riktigt mycket. Min arbetslagsledare sa att det syntes när jag har den riktigt hemska huvudvärken för jag blir alldeles dimmig. Jaha tack så mycket. Kanske ska köpa mig en Ramlösa. Som i reklamen och få tillbaka fokus liksom. ;)

Men samtidigt verkar jag ju kunna hålla humöret uppe utåt för när jag dök in i omklädningsrummet idag när sonen skulle träna så mötte jag Johnny ena tränaren. Jag hälsade lika glatt på honom som jag brukar. Han tittade lite på mig och sa att du är alltid så glad. Att du orkar...
Jaa att jag orkar...

Nu orkar jag nog inte skriva mer. Vi hörs en annan dag istället. Kram på er...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puss
varför det?

Saknar dig.
KRAMAR

kusinen

Åsa F sa...

Ja du kusinen. Hade jag velat prata om det så hade jag gjort det för lääääänge sen. ;)

Älskar dig. Vill att du kommer tillbaka hit till mig typ nu gärna igår...