tisdag 23 februari 2010

Jag e så less.....

Allvarligt, när f-n ska min huvudvärk gå över???

I går kväll kom en lagkamrat över med sin massagebänk och gav mig underbar massage.
Tack så mycket. :)
Det var som sagt helt underbart skönt och det hjälpte för stunden.

I morse vaknade jag som vanligt, med jordens huvudvärk och ont i nacken. Jag vaknade på min högra sida vilket gjorde att jag såg min bokhylla. Den rörde på sig...

Ja, jag vet bokhyllor rör inte på sig men min gjorde det. Trodde jag. Tills jag insåg att jag var alldeles snurrig i huvudet. Det var så läskigt.

Jag lyckades gå upp ur sängen alldeles för sent. Sonen hade gjort frukost och för första gången på 2 veckor lyckades jag inte äta den. Jag tog en tugga och den kom ut lika fort igen. Jag var tvungen att spotta direkt jag klarade inte ens av att tugga på den - fick panik liksom.

Det var bara att klä på sig och gå till jobbet. På med masken.
Vara på jobbet och leka lycklig.
Idag lyckades jag inte så bra. Jag misslyckades väl inte helt heller men ändå...

Vet inte vad jag ska göra för att må bra..

2010 skulle bli förändringarnas år.
Visst jag har lyckats med en del men har fortfarande en hel del kvar att göra. Tur att det bara är februari. Det finns en del svåra saker kvar. Bla måste jag försöka att ändra på mina mat och sovvanor. Jag hoppas att jag mår bättre av det.

Hm, ännu ett gnäll inlägg - Förlåt!!!

Inga kommentarer: