fredag 12 februari 2010

Har kusinen på besök.

Vi räknade ut igår att det är 10 månader sen sist vi sågs.
Det är alldeles för lång tid. Speciellt när hon åker hem alldeles för tidigt, på söndag redan...

Men vi får ta vara på den tid vi har.
Idag ska vi shoppa. Skärholmen, IKEA, Kungens kurva sen blir det en tur till Skärholmen igen tror jag...

Ikväll ska vi gå ut och festa. Vi ska till stora staden för en gångs skull. Vi har aldrig festat där tillsammans. Det ska bli asnajs.

Imorgon har sonen match samling 7.30 inte lika najs faktiskt. Efter det har jag match. Sen vill Kusinen helst in till stan igen. På nån Irländsk pub för att titta på när Irland möter Frankrike i rugby... Jag ska övertala henne att titta på nätet istället så jag får titta på melodifestivalen :)

Nu ska jag göra mig iordning så vi kommer iväg på vår shoppingtur.

Ha det bäst

Inga kommentarer: