lördag 13 februari 2010

Igår

Fredagen började med att klockan ringde vid 07.00. Sen var det high life hela dagen med kusinen. Vi var på IKEA, Kungens kurva och i Skärholmen (2 ggr). Sen vid 21 kom pappa för att köra in oss till söder. Det var dags att festa.

Kl 04.00 gick jag och la mig, ganska exakt en timme senare vaknade jag. Dags att gå på toa, man blir kissnödig av att gå på krogen (undrar varför hihi)

Kl 06.15 ja då var det dags att kliva upp. Sonen hade match vid halv 9 imorse. Då en tränare är utomlands och en annan ledare inte kunde komma så var det bara att ställa upp sig för att hjälpa till i båset med grabbarna. Kan säga att jag tog mig en ganska välbehövlig promenad innan... :)

När jag kom hem så packade jag min matchväska. Sen tänkte jag sova lite, men valde att inte sova för att det skulle bara bli ca 1 timmes sömn. Jag var rädd att bli ännu tröttare.
Nu är alltså klockan ca 20 över 8 på kvällen. Jag har sovit ca 2 timmar sen 7 igår morse. Ändå är jag inte så himla trött. Visst skulle jag blunda nu så skulle jag somna direkt. Imorgon bitti ska jag köra kusinen till Skavsta för hon ska flyga hem... :( När vi ska gå upp? Kul att du frågar... Jo vi ska gå upp 04.30!!!!!! Ja du läste läste rätt!

Behöver jag säga att jag ska nog hoppa över melodifestivalen och sova istället?

Hur våra matcher gick?
Sonens lag vann med 4-2.
Mitt lag vann med 7-4.

Men det var inte det bästa. Det bästa var att när vi kom hem så hade mamma lagat mat till oss. Sååååååå himla gott. Tack mamma! Det var helt underbart gott (och skönt att slippa laga mat själv) Tackar :)

Nu är det dags att vara lite social innan jag somnar.

Puss på er.

Inga kommentarer: