fredag 12 februari 2010

Fett stor rumpa du har, katten...

I tisdags var det en elev i högstadiet som sa till mig att jag går alltid i jeans och tröja. Varför har du aldrig nåt annat på dig frågade hon. Jag svarade att jag trivs i mina jeans. Hon tyckte att jag skulle ha tights nån dag. Men jag är så rädd för att frysa... Hon svarade att man vänjer sig :)

I onsdags så kom jag till skolan i tights och en grå stickad klänning som jag har.
En kille kom fram till mig och kramade om mig som vanligt. Sen tittade han på mig och sa. Du ser annorlunda ut Åsa, har du klippt dig? Ha ha nej det har jag inte. Han tittade på mig igen och frågade om jag hade nya kläder då?
Jag fick ju svara att ja för dig är dem nya du är absolut inte van att se mig såhär. Han log och sa att jag var fin :)

Sen kom brudarna in...

Wow, värsta katten ju...
Fett snygg du e.
Fett sexig du e.

Jag tycker om att jobba i en högstadieskola :)
De får mig tydligen att bli både sexig och snygg. Vet inte riktigt vem de såg egentligen men det är bara att suga åt sig. Det är inte ofta man får såna kommentarer :)

Härom veckan hade jag en annan elev som sa:
Åsa, fett stor rumpa du har.
Bara så att ni vet det är tydligen en komplimang.
Jag tog det inte riktigt som en komplimang, jag har ju faktiskt spräckt 2 par byxor det här året....
Men jag har en fett stor rumpa, jag är en katt och jag är sexig.
Idag är jag ledig från jobbet och jag saknar dem. Mina elever är skitjobbiga men åhh så härliga.
De ger mig bra självförtroende, det behöver ju jag :)

Inga kommentarer: