lördag 30 juli 2011

På färden


Jag har idag fått lite svar på några funderingar som jag har haft. De var inte riktigt de svaren jag hade velat haft men ändå så mår jag så mycket bättre. Det är ju jobbigt att inte veta.
Nu hoppas jag bara att jag ska kunna börja äta normalt igen. Jag vet inte riktigt när jag åt ordentligt senast. Det var nån gång i början av veckan. Jag försöker att tvinga i mig nåt men mår så illa. Nästan så att jag kräks. Idag har jag iaf fått i mig 1 glas oboy och nästan 1 hel rostad smörgås och 1 drickyoghurt. Behöver jag säga att jag är riktigt skakis nu? Men jag lovar jag håller inte på att banta. Jag vill inte ha ner i vikt, det är därför jag tvingas i mig nåt att äta. :)
Det här inlägget har tagit mig hela kvällen att skriva. Vi får nämligen inte ha telefonen med oss så jag har passat på att skriva lite då och då. :)

1 kommentar:

Ting sa...

Hoppas att du mår bättre snart!
Jag blir lite orolig för dig!
Kram!