torsdag 28 juli 2011

Flyr!!!


Jag försöker att fly från mig själv. Det går inte så bra. Jag har kört och kört och kört men så länge som jag sitter kvar i bilen kommer jag inte ifrån mig själv. Nu vet jag inte riktigt vart jag är. Men det är ju precis så jag känner mig. Vilsen.
Jag vet att jag har några familjemedlemar som läser min blogg. Mamma, kusinen och så fick jag precis reda på att även svägerskan läser. Till er vill jag bara säga eller be er att när ni läser här, prata inte med mig om det sen. Jag känner mig som sagt väldigt vilsen just nu och tror inte att jag klarar av att prata med er om allt. Ni får helt enkelt läsa er till hur jag mår. Jag kan däremot säga redan nu att ni behöver inte vara oroliga för jag hoppas att jag hittar hem snart igen. Annars kommer jag till er och frågar efter vägen.
Det låter kanske väldigt konstigt men om ni känner mig så vet ni att jag inte tycker om att prata om känslor mm. Där är mina kompisar helt tvärtom de pratar med allt och alla om allt. Jag är inte sån..
Jag är lite vilsen nu men jag hittar förhoppningsvis hem snart igen. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig min lilla trollunge 1000 kramar mamma

Karolina sa...

Känner igen mig i det du skriver och vill bara skicka en tanke på vägen. Klart att du hittar hem tillslut, även om det tar tid.. Jag går vilse ofta..
Kramar

Zan sa...

Vilsen är inte kul att vara och det är klart att du hittar hem snart. Tyvär har jag ingen bra kompass men min inbox är alltid öppen för dig för du kan ju skriva istället för att prata :) om du vill..
Älskar dig.