torsdag 13 januari 2011

Gladare

Idag är jag gladare,

Vi vann vår match ikväll med 4-0. :)
Första vinsten av 3 matcher mot dem. Det kändes jätteskönt. :)

Men det är inte den enda anledningen...

Jag ska på date.

Med en kille som är 5 år äldre än vad jag är, han är 180 cm lång, blåa ögon och vad jag tror att det kallas cendré färgat hår.
Jag kallar honom för Anders, mina barn kallar honom för morbror. :)
Japp imorgon ska jag och min storebror gå på date. Vi ska bowla och äta middag tillsammans bara han och jag. Han ringde mig tidigare idag och berättade att vi skulle ut och äta och bowla. Han hade ordnat så att barnen fick skjuts till och hämtning från sitt skridskodisco som de ska till.

Ärligt så känner jag mig lite nervös. Varför liksom det är en kille som jag har känt i 33 år och han lär inte bry sig om jag har sås på överläppen eller kastar klotet bakåt istället för framåt. :)

, jag vet nog varför jag är nervös men jag vet att det kommer att gå bra. Vi kommer nog ha skitkul tillsammans. :D För det vet jag att vi kan ha. Vi har det bara lite för sällan.

Så idag är jag gladare. :D

1 kommentar:

Zan sa...

Vad roligt!
Ni kommer bli ett så fint par så :) Hälsa kusinen från mig.

Puss puss