onsdag 30 juni 2010

Nya kompisar

Har ni tänkt på att när man är liten, då går man fram till den nya tjejen/killen på gården och frågar ska vi leka?

Sen blir man äldre då bara blir man kompisar.

Nu när man har blivit ännu äldre är det svårt att finna en ny kompis. Man har de vänner man har skaffat sig från när man var yngre...

Men nu har jag fått en ny vän...

Det är en tjej från mitt hockeylag. Vera.
Hon är en tjej som jag har lärt mig att tycka om under den tid vi har känt varandra.

Hon är nog bra för mig. :) Hon drar ut mig från den lilla håla jag bor i. Det om något är bra.

Nu på söndag ska jag träffa henne och hennes lilla söta dotter igen. Då blir det bad må ni tro.

Nu har Vera precis fått adressen hit. Hm vet inte om jag gillart eller inte ;) Haha
Hoppas att du får en kul läsning om mitt tråkiga liv :)
Puss på dig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo det gör jag! söta du :)

Sus sa...

Nya vänner kan bli vänner för livet. Bloggen har lärt mig det =)
Dessutom är Vera ett väldigt fint namn!

Det blir en fin vänskap det där.