söndag 13 juni 2010

Skolavslutning

Det här är min fina brorson. 9orna har alltid en fin avslutning på Stensunds slott. Där har vi lite paintball, trampolin. paddling och lite fler saker. Sen avslutas kvällen med trerätters och dans. Bal enligt eleverna, dans enligt oss vuxna. Bara för att få bort pressen på vad för klänning flickorna ska ha.

Då jag även är personal i skolan så får jag ju inte lägga upp så mycket bilder tyvärr för de var så fina mina älsklingar.

Dessa 9or som gick ut i år kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag har ändå haft dem sen 0an (förskolan) och en del av dem lärde jag känna redan när jag jobbade på dagis.

Jag kommer verkligen att sakna dem. :(






Av nån konstig anledning så missade jag att ta kort på mina barn på skolavslutningen. Eller ja jag har en massa kort och filmer, men inga som jag kan lägga upp då det är fler elever på dem. Här har sonen precis kramat om sin fröken och fått sin medalj. Min kamera valde att vara lite seg precis när jag skulle ta kortet. Därför är de på väg bort från varandra.






Nu har sonen lämnat lågstadiet och till hösten börjar han mellanstadiet. Shit vad jag börjar bli gammal...

Det känns bra med barn som blir större och större. Det är ju livet liksom...

Inga kommentarer: