lördag 12 juni 2010

Vi tog en trip in till Kungsan.

Jag fick ett ryck att åka in till stan i dag för att titta lite på LoveStockholm 10.
Vi kom in lite senare än vad vi hade tänkt oss men hann ändå se vad vi ville.



Anneli Rydé stog på scen när vi kom. Hon e bra tycker jag. Hon sjöng bla En sån karl och sånt e livet. Det tyckte jag och dottern om då vi stog och dansade lite till de låtarna. :) Efter hennes uppträdande var det lite paus och sen kom...



Världens bästa Shirley in på scenen. Hon sjöng också några favorit låtar, men nu ruttnade barnen av någon anledning. De frös och var allmänt griniga. Vi skulle ge upp, så vi gick till Max för att äta lite. Där kom det in en massa poliser och dottern ville så gärna hälsa på en polis så efter mycket om och men så gick vi fram och hälsade. Fast det var knappt att hon vågade. ;) Efter det så gick hon och hälsade på varenda polis som kom i närheten av oss :) Efter maten fick barnen ny energi och ville tillbaka till scenen. Där hade nu en ny artist anlänt...
Sanna Nielsen. Så sjukt snygg och så sjukt bra. Självklart så sjöng hon Empty room. Me like :)
Efter hennes uppträdande så var det dags för autografskrivning. Ungarna ville dit så vi följde med och de hamnade 2a i ledet. Vi hade tur för sen blev kön jättelång. Sanna tog sig tid att skriva och fotografera sig med barnen både en och en och med båda. Snygg och trevlig. ;)


Vi hann gå en vända runt kungsan för att glutta lite. Då såg jag dem.... Sus och Fredrik. Det är 2bloggar som jag följer. sus har jag följt ett tag och hos Fredrik är jag ganska ny. :) Först vågade jag inte gå fram och säga hej men när de stog kvar så gick jag fram och hälsade. Tänk de var lika trevliga om inte ännu trevligare än de är i sina bloggar (och där är de trevliga.) Vi pratde lite och så kom det pinsamma. De frågade vad min blogg heter. Jag svarade ... Ähhh!!! Det kommer jag inte ihåg... Jag gjorde verkligen inte det. Det var helt blankt. Självklart kom jag på det direkt efter att jag hade gått därifrån, men då kunde jag ju liksom inte gå tillbaka och säga jo just det min blogg heter Mitt liv i några ord.... Liksom... Jaja trevligt var det. :)

Sen kom han som mina barn längtade efter...
Alexander Ryback (Hur stavas det?) Mina barn och jag blev jätteglada och sjöng med.

jag blev extra glad idag för att min sambo valde att följa med. han brukar välja att stanna kvar hemma. det är inte riktigt han att följa med på sånt här. Men han följde med och var på gott humör hela kvällen.

Nu ska jag surfa vidare lite. Ha det bäst.

2 kommentarer:

Sus sa...

Hejjä!! Åh vad roligt att du vågade dig fram!!! Jag sitter just och skryter för Hjärtat om att "Åsa som läser bloggen kände igen mig idag!" Jag blev så himla glad för att du hejjade!! Tack :0)

Fredrik sa...

Ja sketakul att du kom fram och hälsade! Vi ses mer i framtiden ;)