onsdag 30 juni 2010

Jahapp????

Nu är jag på det där humöret igen. Jag känner mig nere...

Jag är ledsen för att jag inte har råd att åka utomlands med mina barn. Ja jag VET att inte alla har det. Men det svider när sonen gråter för att han inte får åka utomlands. Han har ju (tyvärr??) en massa kompisar som är "lite" rikare än vad vi är. En del av dem åker utomlands 2-3 gånger om året. Det kan inte vi göra...

Jag vet att man inte ska tänka på vad de andra gör. Men som sagt det är svårt när barnen frågar varför vi aldrig åker utomlands...

Tack och lov har vi vårt Öland. Vad skulle jag göra utan vårt Öland? Öland är vårt utomlands. Det är såååå skönt att få tillbringa en vecka där varje sommar. Bara jag och barnen. Som jag har sagt tidigare så blir jag och även barnen helt andra människor där. Vi får ett helt annat lugn i kroppen. Så underbart!!!!

Jag känner mig ju lite deppig för lite andra saker också. Men det tar vi en annan dag... :)

Jag är iallafall väldigt lycklig över det underbara vädret som vi har. Jag blir så mycket piggare i kroppen. Jag mår bra liksom.. Det tycker jag om. ;)

Inga kommentarer: