måndag 14 juni 2010

Små små steg framåt...

Jag sa ju tidigare att 2010 skulle bli förändringarnas år. Den stora förändringen som jag hoppades skulle gå igenom ganska snabbt, har inte gått igenom. Ännu...

Däremot så har jag tagit små små steg mot en liten förändring.

Jag har ju alltid skjutit undan mina vänner, ganska omedvetet men ändå. Bara för att jag har så mycket annat att göra. Bla mina och barnens träningar.
Nu har jag börjat att försöka umgås med mina vänner på ett annat sätt än vad jag är van med.

Som igår när jag åkte till Vera för att titta på tv. Eftersom jag alltid har haft så lite tid för mig själv så har det alltid blivit krogbesök när jag ska träffa vänner. För att även det är grymt kul. Men att sitta hemma och titta på tv med en vän är helt underbart det också.

I morgon ska jag på grillfest med jobbet. På onsdag ska jag iväg och titta på mitt hockeylags fotbollsmatch. I helgen ska jag försöka att hitta på nåt kul också. En bio med Ann-Sofi kanske? Kan ju tyvärr inte bli ett krogbesök då sonen har fotbollscup i helgen. Jag som är riktigt partysugen just nu. :(

Som sagt små försiktiga steg framåt. Tillslut kommer jag nog fram dit jag vill.

Inga kommentarer: