söndag 28 mars 2010

Vart tog min syn vägen???

För en vecka sedan försvann min långsyn. (Säger man så?)

I måndags för att vara exakt så började jag se dåligt. Fast bara på mitt vänstra öga. Jag kände inte igen mina elever på långt håll...

För att göra en lång historia kort.

I torsdags åkte jag till ögonakuten för att kolla upp varför det inte blivit bättre.

De hittade inga fel på mitt öga.

Nu måste jag avvakta ett tag och har det inte blivit bättre inom ett par veckor så måste jag till optikern för att kolla om jag behöver glasögon.

Det är lite surt med tanke på att jag fick nya läsglasögon för typ 2 månader sedan. Visserligen bara läsglasögon men ändå.

Idag har inte varit en bra dag. Jag har varit skitledsen över detta. Speciellt då jag faktiskt har haft en skitbra syn...

Fan, fan, fan. Inget kul alls...

Inga kommentarer: