onsdag 10 mars 2010

Hann inte blogga

precis som det står så hann jag inte mobilblogga idag. Jag menar jag gick hemifrån 20 minuter i 6 i morse och kom hem vid 19.20. Så när skulle jag ha hunnit liksom???

Haha, det var så underbart där. Vi åkte skidor hela tiden utom en timmes stopp i toppstugan där vi åt en alldeles för dyr lunch för ingenting. Jag åt en tallrik med pasta och köttfärssås men blev liksom inte mätt. Maten + ett glas mjölk gick på 95 kr. Synd att man inte blev mätt då.

Ingen ramlade och bröt något vilket var väldigt skönt. Jag ramlade dock en gång då jag råkade hamna i en grop vilket gjorde att jag tappade balansen.

En sak som jag blev väldigt imponerad av var att det var så många elever som hade hjälp på sig. Det trodde jag var tabu för tonåringar. Men jodå, hjälm på huvudet hade de flesta och 3 av 5 vuxna hade det också. Jag hade hjälm så det så.

Tyvärr var jag väldigt dålig på att ta bilder idag. Men ska titta på vad jag har för bilder och se om jag kan lägga upp nån imorgon.

Kram på er.

Inga kommentarer: