måndag 15 mars 2010

Stolt

Igår tillbringade jag ännu en dag, i det fina vädret skulle man kunna tro, men nej ännu en dag i en ishall....

Sonen hade cup. I Väsby.

De var som vanligt jätteduktiga både på och utanför planen mina grabbar och tjejer...

De kom till finalen. När slutsignalen gick så stog det 3 - 3.
Matchen måste ju avslutas så det blev Sudden. Och OM det inte skulle bli mål då skulle det bli straffar. Åh gode gud, det var nästan mer än vad mitt mammatillmålvaktshjärta tålde...

Det gick ca 2.38 minuter in i Sudden så blev det mål...
Besvikelsen blev stor i motståndarlaget då det var vi som gjorde målet. :)

De vann GULD!!!!!

Mina pojkar och 2 flickor vann guldet... Förra cupen med ännu flera lag blev det Brons. De är så duktiga mina stoltheter...

Så nu har jag fått skryta lite igen :)

Inga kommentarer: