söndag 6 februari 2011

Hm,,,

Nu ska jag strax åka iväg och lämna sonen på hans träning. Efter det ska jag iväg och spela match. Tyvärr mot seriens bästa lag så idag är jag nästan säker på torsk...
Får se hur det går att spela då jag har sjukt ont i ryggen.
Jag ramlade nämligen 2 ggr i fredags. Jag brukar inte ramla...
Men jag funderar på om jag håller på att bli sjuk på riktigt.

Jag menar på matchen i lördags förra helgen gick jag ut på isen 2 ggr med skydden på... och nu i fredags ramlade jag 2 gånger. Jag har nog alldeles för mycket annat att tänka på...

Men men så kan det vara.
Nu måste jag packa min väska och borsta tänderna innan vi ska iväg. Ska ju plocka upp min underbara brorsdotter oxå.


Haha, igår smsade hon mig och frågade vart jag var. Jag sa att jag var ute och åkte bil på väg hemåt. Då ville hon ha skjuts hem från sin kompis som hon sovit hos. Hon var sååå bakis att hon inte orkade gå hem. Klart att jag hämtade henne och skrattade åt henne. För det måste man få göra när de ringer och säger att de är bakis. ;)

Ha en bra dag. :)

Inga kommentarer: