tisdag 8 december 2009

Sjukt

Sonen är sjuk nu. Han har fått halsflussen som dottern hade för ett tag sedan.
Min lilla stackare. Det märks att han är kille. Han klagar och säger att det är inget kul att vara sjuk, det är jobbigt att vara sjuk. Det som svider mest är nog att han missade utflykten med klassen idag. :(

En annan sak som är helt sjuk är att inatt drömde jag om en kille som gick i min klass i 9 år. Ja jag kände honom redan när vi var små barn. När jag sedan hade vaknat till liv och gått ut på facebook så hade han sökt mig som vän. Är det inte helt sjukt. Jag har inte drömt om honom på jättelänge. Jo jag brukade drömma om honom lite då och då, men nu var det aslänge sen. (Kan ju oxå berätta att han var min stora kärlek när vi var små. Tyvärr var det inte besvarat...)

Jag tyckte att det var ett lite roligt sammanträffande att jag drömde om honom just inatt.

Nu ska jag duscha och sen gå ner till jobbet för att tacka av chefen som har sagt upp sig....

Inga kommentarer: