måndag 14 december 2009

Konstigt

Jag berättade ju i mitt förra inlägg om att jag hade drömt om en gammal klasskamrat till mig. På morgonen så hade han sökt mig som vän på facebook...

I morse strax innan min väckarklocka ringde så drömde jag om att min mamma stog utanför dörren och försökte att trycka ner min katt i brevlådan för hon ville komma in. Jag öppnade dörren och frågade mamma vad hon höll på med. Katten vill hem svarade hon.

Jag vaknade strax efter denna dröm och tänkte på den att ja det var en sjuk dröm. Precis när jag håller på att somna om så hör jag att det knackar på dörren. Vem fan kommer så här tidigt? tänker jag. Hm, det är nog grannen som vill att katten ska få komma in.

Det var min mamma som knackade på dörren. Hon hade min katt med sig och sa katten ville in...

Alltså är det inte lite konstigt??? Först drömmer jag om att hon vill släppa in katten sen kommer hon med den.

Det var ju inte därför hon kom, utan hon kom för att hon hade låst in garagenyckeln i bilen, som stog i garaget... Jag hade extranyckeln. Men det är en annan historia.

Inga kommentarer: