måndag 26 oktober 2009

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, men känner ändå för att skriva nåt, :)

Jag vet inte riktigt hur jag känner mig inombords, jag är glad och jag är ledsen samtidigt. Jag vill flytta och jag vill inte flytta. Jag vet att det snart blir en 4a ledig. Vill jag ha den eller inte? Jag har sån beslutsångest jämt, det är så jobbigt. Kan vara jobbigt att välja glass ibland ;)

Jag har iallafall börjat att spela hockey igen. Torsdagar och lördagar då har vi matcher. Tränar gör vi inte alls. Eller jo nån gång då och då. Som nu ikväll, då har vi träning eftersom vi bara har en match den här veckan. Det är kul med hockeyn, jag har blivit piggare igen. Jag går inte alltid och lägger mig vid 21 längre...

Jag har ju börjat att plugga Historia A som ni vet. Men funderar på att sluta. Jag läser och läser men det fastnar liksom inte i huvudet på mig.
Det kanske blir som så att jag tar och slutar nu och läser kursen senare när jag har mer tid att läsa.

Åhh jag vet inte...

Min ena kusin är jättedålig så henne vet vi inte hur länge vi får ha kvar. Jag känner mig så dum för jag har inte ens hört av mig till henne. Jag vet liksom inte vad jag ska säga till henne.
Hoppas att du mår bättre snart känns så dumt.
Speciellt då hon själv inte riktigt vill inse att hon är sjuk...

Vi har även fått en ny kusin. Han är äldre än min pappa. Helt plötsligt ska vi tydligen träffas och börja umgås. Det känns jätte konstigt. Vet inte om jag vill egentligen, men ska självklart ge det en chans. Jag kanske kommer tycka att han är en helt underbar människa.

Era stackare som bara får läsa när jag klagar. Lovar att skriva mer positivt snart. Hoppas jag :)

Vi hörs. Då kanske jag berättar vad min dotter har börjat med för konstigheter.

2 kommentarer:

Zan sa...

Ge inte upp historien för då ger du ju upp dig själv på ett sätt och din dröm om att bli polis. Bit ihop istället och satsa på att bara klara ribban till ett Godkänt. Det e vad jag gör just nu. vill inte alls plugga men jag håller näsan ovanför ytan och läser vidare men bara för att jag satsat på 40% (godkänt) och inte mer. Det e allt som behövs.
vem e den nya kusinen????????
Massor av pussar och kramar
äslkar dig min kusin vitamin

Åsa F sa...

Vaddå blev du sotis nu. Du kommer alltid vara kusin 1 för mig....

Närå det är pappa hade en bror som nu är död, men hans son tog kontakt med oss för ett tag sen... Berättar för dig sen.

Hoppas att allt är bra med dig. Jag läser din blogg hela tiden, önskar att du vore här så att vi kunde kramas lite ;)
Puss på dig.