tisdag 13 oktober 2009

Historia A

Var absolut inget för mig. Jag kommer att liiiiiida ordentligt under dessa 8 veckor.

Först ska jag läsa 17-1800 talet och världskrigs tiden

Sen skulle jag läsa nåt annat också. Det har jag redan glömt.
Tror att det var nutidshistoria...

Allvarligt, vad trodde jag? Att det skulle vara lätt?
Jag tror att jag trodde det. Pucko!!!!!!

, det var inget för mig.

Jag ska självklart läsa så duktigt jag kan. Satsar ju faktiskt ändå bara på ett G.

Min dotter S var ju bara såååå söt när jag kom hem.

Vi pratade om vart jag hade varit och jag svarade att jag har varit i skolan och läst Historia. Då säger hon. Åhh, mamma kan du inte berätta en?

Så himla söt. Hon trodde att jag läste typ Bellman historier. Haha.

Ja, sen är hon ju den enda i vår familj som faktiskt är blond också ;) Hihi

Nu ska jag sova.
Kram på er

2 kommentarer:

Zan sa...

haha gullig!

Anders Jacobsson sa...

men kom igen nurå! Historia är urkul. Jag är expert. Vad vill du veta? Jag kan allt om ....ja min egen i alla fall...oftast.. Din dotter är urcool! Krm!