fredag 16 oktober 2009

Historian gör mig tokig...

Jaha, Historia A.
Jag måste ju säga att det var ju verkligen inget för mig....
Jag orkar inte läsa om 1700 och 1800 talet. Jag hinner inte heller.
Jag förstod inte att det skulle vara så mycket jag skulle behöva läsa in på 8 veckor.
Ja för det är ju inte bara 17-1800 talet.
Utan det är även Antiken, världskrigen, medeltiden och nutidshistorian.
Tror att det var typ 230 sidor som jag ska få att fastna i huvudet.
Att läsa det tar ju typ ingen tid alls, men det ska stanna där inne också.

Jag känner bara hur det skriker- GE UPP!!!!!!!!!!

Men jag måste ju försöka så gott jag kan. Det jobbiga är ju att jag inte riktigt förstår uppgifterna som ska lämnas in på datorn.

Tack och lov så har jag folk på skolan (mitt jobb) som har lovat att hjälpa till. Jag kommer nog snart Stefan... Jag tar dig på orden när du säger att jag ska komma när det ska diskuteras om historian...

Inga kommentarer: