onsdag 21 oktober 2009

Nån där uppe

vill inte att jag pluggar. Jag har försökt att logga in på lecando hela dagen men kommer inte in. Jag måste in där för att kunna plugga. Det är där som man sköter kontakten med läraren och lämnar in sina uppgifter mm. Ja man gör allt där. På det stället kommer jag inte in.

Som sagt nån där uppe vill inte att jag ska plugga historia och får jag inte plugga historia kan jag inte bli polis. Det är kanske det nån där uppe inte vill att jag ska bli.
Kanske ska bli kriminell istället? Det ger ju mer pengar om inte annat... :)

Hm andra börjar ju med att snatta i affärer mm, men det ger ju inte mig nåt. Hm jag kanske ska råna riksbanken? Tror ni jag lyckas? Hahaha. jag får nog snällt skicka ett litet mail till min lärare och fråga hur jag ska göra nu...

Ha det så bra nu allihop. Kram

1 kommentar:

Zan sa...

umm det e inget kul att plugga... har haft samma problem, typ med den sidan jag måste in på. det kanske ligger nåt i tele linjerna
eller ja du vet elektroder o sånt där som jag inte förstår mig på.
puss på dig
du kommer bli en jätte bra polis för då kan du försvara mig när jag rånar banken och säga att det inte var alls jag... så kan vi dela på pengarna efteråt.