måndag 26 oktober 2009

Jobbar.

Jobbar på som sjutton ;). Vi har lov i skolan och jag tycker att det är så mysigt att jobba då. Det är ju helt annorlunda att ha hand om barnen hela dagen. Det blir liksom lite mysigare då.

På onsdag ska jag ta med mig barnen till anexet, globen för att få prova på lite olika sporter. Vi har gjort det förrut och barnen tycker om det. Tyvärr har jag personal som vägrar att följa med för att de tycker att det är tråkigt...

Jag tycker inte heller att det är så roligt, det är trångt och varmt och jobbigt att hålla reda på alla barnen. Men jag gör det ju för barnens skull liksom.
Det är så trist att jobba med personal som bara är här för pengarnas skull. Självklart är jag också här för pengarna annars hade jag inte klarat mig, men jag är samtidigt här för att se till att barnen har en meningsfull fritid. Så det så...

Nu ska jag jobba lite igen.

Kram på er.

Inga kommentarer: