torsdag 9 december 2010

Skulle behöva...

* En eller flera styrkekramar just nu. Hur kommer det sig att man inte får dem när man behöver dem som bäst???

* Vinna lite pengar. Inte så mycket "bara" sisådär en hundra tusen kronor kanske???

* Lite mer egentid. Det skulle vara bra.

* Nån timme mer i dygnet???

* Ork massvis av ork...

Men mest av allt vill jag nog ha lite sinnesro. Jag vill kunna sova utan att drömma en massa mardrömmar. Sova utan att vakna en gång i timmen. Det skulle nog ge mig mer ork och då behöver jag inte fler timmar om dygnet...
Jag önskar att allt bara blir bra. Vips liksom. Hokus pokus nu är allt bra.
När man var liten var det så enkelt hade man ont gick man till mamma och hon blåste så var allt bra. Mådde man dåligt fick man en kram och allt var bra. Nu är det inte så enkelt.

Däremot så har jag ju fått den äran att vara mamma till mina 2 troll vilket betyder att nu är det jag som blåser på det onda eller ger den tröstande kramen.

Och de små breven som jag får av mina troll lite då och då. De breven där det står att jag är världens bästa mamma och att de älskar mig. De värmer mer än alla blåsningar och kramar man kan få tror jag..

Min mamma har sparat många av de lappar som jag skrev till henne när jag var liten, så de måste nog värma mer än alla tusen blåsningar och kramar man har fått.

EN DAG I TAGET!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Styrkekram till dig!! :) Ha en härlig fredag!

Åsa F sa...

Tack så mycket. Det värmer. :)