tisdag 5 oktober 2010

Lite svammel om sonen :)

Sonen mår inte så bra efter Turkietresan. Han blev dålig i magen och är inne på 3e dagen idag. Lilla stackaren. Jag var på apoteket idag och köpte lite piller och Resorb till honom.

Jag har varit hos tandläkaren idag och påbörjat en rotfyllning. Hjälp!!!
Men det var inte så farligt. Det jobbigaste var att ligga och gapa i en timme nästan oavbrutet...

Sonen hade köpt så fina saker till oss alla i Turkiet. Jag fick 4 par Björn Borg trosor, 1 Adidas collegetröja och 2 armband. Lillasyster fick armband, Björn Borg trosor och 2 Puma väskor. Pappa fick Björn Borg kalsonger 2 tshirts och 2 armband. Så sött av honom att handla till oss.

Han hade inte köpt så mycket till sig själv däremot. Han hade köpt en träningsoverall och ett par skor och självklart Björn Borg kalsonger till honom.

Jag tyckte inte att han hade blivit så brun dock, sen fick jag syn på hans rumpa. Den var kritvit så nog hade han fått färg. :)

Ikväll blir det Hovet för min del. Jag ska titta på Dif-Timrå. Det ska bli kul :)
Ha det bäst.

2 kommentarer:

Vera sa...

vart är mina Björn Borg trosor?! ;)

Lysande ögonblick! sa...

haha. En vit rumpa är så mycket sommar för mig. Härligt! :-)

Hoppas han blir bättre snart. Kul att hit förresten.