fredag 8 oktober 2010

Ang mitt "tåg". :)

Jag har ju tjatat om ett himla tåg nu ett tag...

Nu ska jag äntligen stilla åtminstone Veras nyfikenhet. Det har varit rätt kul med hennes och min mammas gissningar av vad "tåget" har gällt. Helt konstiga gissningar har det varit. Speciellt från min mor. :)

Nä, mitt tåg gällde inte alls det ni har gissat på.

Mitt tåg var skola.

Inget mer spännande än så.

Jag hade sökt att få läsa 4 kurser på komvux, det skulle vara i 1 år på distans.
Jag tänkte att jag äntligen skulle plugga klart till undersköterska, men kom alltså inte in på skolan.

Men som jag också har skrivit tidigare så visste jag ju inte om jag skulle klara det med tanke på allt runt omkring mig. Men jag hade ju självklart fått omprioritera lite. Istället för att sitta och snacka skit med föräldrarna på sonens fotbollsträningar så hade jag väl fått sitta kvar i bilen och plugga istället


Men nu kom jag alltså inte in på skolan och får därmed fortsätta att snacka skit med de andra föräldrarna. :)

Så var det med mitt tåg.
Inget spännande.
Som resten av mitt liv :)
Kram på er alla.

Inga kommentarer: