måndag 19 juli 2010

Tankar som bara snurrar runt.

Mycket tankar som snurrar i huvudet just nu.
Det händer mycket och samtidigt väldigt lite i mitt liv just nu...
Det värsta är ju alla tankar. Det tar ju alltid ett tag att få ordning på dem i huvudet.
Jag menar innan man börjar få någon rätsida på vad man egentligen tänker på.
Ena sekunden så är jag jätteglad för att i nästa sekund bli väldigt fundersam... Nåt som är bra just nu är väl att jag iaf inte känner mig ledsen, bara väldigt fundersam/tankfull. Och det kan väl aldrig skada???
Jag drömmer väldigt mycket just nu. Om allt och alla...

Rätt kul i morse drömde jag att min kompis Ann-Sofi ringde och grattade mig. I drömmen funderade jag på varför och tänkte att jag har väl namnsdag eller nåt...
När jag vaknade gick jag och funderade på vad det var hon grattade mig för. Då kom jag på det...
HON fyller år i dag. Hon påminde mig om det i drömmen :)

Om några dagar åker jag till Öland. Mitt underbara Öland.... Som jag längtar.
Hoppas på mycket sol och bad med mina underbara troll. Det ska bli riktigt skönt med riktig avkoppling. Njuta av livet ska jag göra.

Hoppas på en sak oxå, men det tar vi en annan gång ;)

Kram på er.

Inga kommentarer: