tisdag 6 juli 2010

I morgon...

Åh, i morgon ska jag och sonen få gå på is. Ja alltså vi ska svida om till hockeyutrustning och sen åka ut på is.

Han i hel målvaktsutrustning och jag i bara skridskor, halsskydd och hjälm. Ja handskar och klubba också såklart. :) Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha benskydden på mig...

Intressant va??? NOT!!!

Men det ska bli så skönt att få gå på is och skjuta lite på sonen. Bara jag lyckas att missa honom den här gången... Förra året när vi fick kliva på is så här tidigt så började jag med att skjuta honom i huvudet 4 gånger i rad. jag är inte duktig på att sikta. :)

Det slutade med att jag stog och kastade puckarna på honom för att han skulle få träning och inte bara huvudvärk. ;)

Ja ja. Kul ska det bli iaf.

Ha det bäst.

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm... skjuta sonen i skallen fyra gånger i rad... undrar jag vad Freud skulle säga om det egentligen... tihi

lycka till till dogge säger jag bara.
;)